Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Διαδικτυακές Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης του Πολίτη

α;  
Γενικά οι Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης του Πολίτη διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην υλοποιήση των καθημερινών μας αναγκών σχετικά με την συμμετοχή μας στις διάφορες υπηρεσίες του κράτους. Με την ενσωμάτοση της τεχνολογίας, ειδικότερα του διαδικτύου τώρα έχουμε ψηφιακή πρόσβαση και από το σπίτι μας.

Προσφέρει μια πληθώρα υπηρεσιών. Κάλλιστα μπορούμε να εκδόσουμε διάφορες άδειες για τα μηχανοκίνητα οχήματα μας όπως και διάφορων προσωπικών εντύπων όπως την ταυτότητα μας. Παράλληλα μπορούμε να αποστέλουμε αιτήσεις που προορίζονται σε διάφορα υπουργεία και άλλους αρμόδιους έτσι ώστε να επεξεργαστούν,να ταξινομηθούν και να έχουμε άμεση ανταπόκριση. Όλες οι υπηρεσίες αυτές λειτουργούν και έχουν ως βάση τους την σύγχρονη τεχνολογία της πληροφορικής αλλά και με τις σύγχρονες εφαρμογές τηλεπικοινωνίας. Υπάρχουν ωράρια λειτουργίας που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα. Επίσης ανάλογα με την επαρχία μας έχουμε την δυνατότητα να συνδεθούμε με το ΚΕΠ της πόλης μας για πιο γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Μέσα από την σελίδα αυτή προκύπτουν πολλά πλεονεκτήματα. Στον αντίποδα όμως υπάρχουν και κάποιες αρνητικές επιδράσεις κυρίως ως προς την δυνατότητα πρόσβασης και
χρήσης. Συγκεκριμένα ,αναντίλεκτα αυτές οι υπηρεσίες αποτελούν ένα ρηξικέλευθο βήμα προς την νεωτεριστική κοινωνία μας έχοντας ως γνόμωνα τον πολίτη σε ένα περιβάλλον υψηλής ποιότητας.  Όμως κάποιες ομάδες πλυθησμού περιορίζονται,κυρίως οι μεγάλοι ανθρώποι που δεν έχουν την στοιχειώδη ψηφική εγραμματοσύνη για να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε όλες αυτές τις υπηρεσίες. Επίσης δεν είναι και σε μεγάλο βαθμό αξιόπιστα, όπως είναι γενικά η εικόνα του διαδικτύου στα μάτια πολλών τεχνοφοβικών.
Δεν υπάρχει επίσης άμεση επικοινωνία για κάποια επείγοντα περιστατικά και προϋποθετεί ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για να λάβεις απάντηση.

Πηγές: http://www.mof.gov.cy/mof/papd/papd.nsf/DMLbureau_gr/DMLbureau_gr?Opendocument

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου